اصلاح قانون تعيين تكليف استخدام معلمان حق‌التدريسي
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 32
نویسنده : مولوی
نمايندگان مجلس شوراي اسلامي با 157 راي موافق كليات طرح يك فوريتي اصلاح و الحاق موادي به قانون تعيين تكليف استخدامي معلمان حق‌التدريسي و آموزشياران نهضت سوادآموزي در وزارت آموزش و پرورش مصوب 1388 و 1389 را تصويب كردند.

به گزارش مهر، در ادامه جلسه علني ديروز مجلس شوراي اسلامي، نمايندگان مجلس با 157 راي موافق، 26 راي مخالف و 9 راي ممتنع از مجموع 213 نماينده حاضر به كليات طرح يك فوريتي اصلاح و الحاق موادي به قانون تعيين تكليف استخدامي معلمين حق التدريسي و آموزشياران نهضت سوادآموزي در آموزش و پرورش مصوب سال 88 و 89 راي مثبت دادند.

در اين طرح كه توسط كميسيون آموزش و تحقيقات مجلس با حضور كارشناسان دستگاه‌هاي اجرايي و طراحان مورد بررسي و اصلاح قرار گرفته است به موضوعات معلمان حق‌التدريسي داراي مدرك كارشناسي و بالاتر و داراي مدرك فوق ديپلم و معلماني كه از سال 88 تا 89 از طريق شركت‌هاي خدماتي در وزارت آموزش و پرورش تدريس كرده‌اند، رسيدگي مي‌شود.

همچنين اين طرح به موارد ديگري همچون استخدام معلمان حق‌التدريسي مي‌پردازد.

نمايندگان مجلس تا ساعت ديگر پس از نطق‌هاي ميان دستور جزئيات طرح يك فوريتي اصلاح و الحاق موادي به قانون تعيين تكليف استخدامي معلمان حق‌التدريسي و آموزشياران نهضت را بررسي مي‌كنند.



www.mahdipc.tk http://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.com
سایت خدماتی تک بیست



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: